Beykoz Üniversitesinin akademik veya idari kadrolarında yer almak isteyen adayların Beykoz'da Kariyer formunu doldurmalarını ve özgeçmişlerini yüklemelerini rica ederiz. Adayların, ilgi alanları, tecrübeleri ve yetkinlikleri doğrultusunda uygun pozisyonlar için başvurular değerlendirilecektir.
Uluslararası İlişkiler Kıdemli Uzmanı/ Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Beykoz Üniversitesi’nin Kavacık Rektörlük Yerleşkesinde görev yapacak, üniversitemizde uluslararası öğrenci temini çalışmalarına katkı sağlayacak dinamik ve deneyimli çalışma arkadaşları arıyoruz.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerden lisans ya da yüksek lisans derecesine sahip,
- Farklı üniversitelerin Uluslararası Ofislerinde en az 8 yıl deneyim sahibi,
- Yazılı ve sözlü İngilizceye hakim,
- Uluslararası iş geliştirme ve iş birliklerinin yönetimi konularında bilgi sahibi,
- Ekip yönetiminde deneyim sahibi, liderlik ve motivasyon becerileri gelişmiş, takım çalışmasına yatkın,
- SF ve MS Excel programlarını ileri düzeyde kullanabilen,
- Etkili iletişim, organizasyon ve sunum becerilerine sahip,
- Sonuç odaklı, çözüm ve hedeflere yönelmiş çalışma anlayışına sahip,
- Seyahat engeli bulunmayan,
İş Tanımı
- Uluslararası öğrenci temini için yıllık stratejilere uygun çalışmalar planlamak,
- Stratejilere uygun fuar ve etkinliklere katılımı planlamak, raporlamak,
- Yurt içinde ve yurt dışında eğitim acenteleri ile ilişkilerin yönetilmesi,
- Uluslararası öğrenci başvurularının değerlendirilmesi,
- Hizmet ihracatı ile ilgili kurum işbirliklerinin takibi, ilgili teşvik başvurularının yapılması,
- Uluslararası öğrencilere yapılacak oryantasyon ve yasal süreçler konusunda destek verilmesi.
İnsan Kaynakları Kıdemli Uzmanı/Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Beykoz Üniversitesi İnsan Kaynakları Direktörlüğü bünyesinde "İnsan Kaynakları Kıdemli Uzmanı/Uzmanı" olarak görevlendirilmek üzere;
- Üniversitelerin ilgili Lisans veya Ön Lisans bölümlerinden mezun,
- Vakıf veya Devlet üniversitelerinde insan kaynakları alanında çalışmış,
- Akademik işe alım ve atama işlemleri konusunda tecrübeli,
- İdari personel işe alım konusunda tecrübeli,
- Yükseköğretim Kanunu, İş Kanunu, Sosyal Güvenlik Kanunu ve ilgili Mevzuatlar konusunda bilgi sahibi,
- Bordro süreçlerinde deneyimli,
- MS Office programlarını iyi seviyede kullanabilen,
- İş takibi konusunda dikkatli ve titiz,
- Analiz etme, organizasyon ve raporlama becerilerine sahip,
- İyi derecede İngilizce biliyor olmak,
İş Tanımı
- Yasal mevzuatlar ve Üniversitenin politikaları çerçevesinde ücret ve yan hakları takip ederek bordro, puantaj ve ücret tahakkuklarını hazırlamak,
- Personel işe giriş-işten çıkış süreçlerini yürütmek,
- Personel ödemelerinin zamanında ve doğru bir şekilde yapılmasını sağlamak,
- İşten ayrılan çalışanların kıdem, ihbar tazminatı ve diğer hak edişlerini hesaplamak,
- Yabancı statüde çalışan personelin tüm yasal işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
- Çalışanın unvan ve görev pozisyonu ücretlerine ilişkin kriterlerin oluşturulması,
- Aylık hakedişleri ve onayı sonrasında bordroların hazırlanabilmesi,
- Aylık bildirge, İşkur vb bildirimlerin yapılması,
- Resmi daireler (SGK, İŞKUR v.b.) ile yazışmaların yürütülmesi
Öğrenci İşleri Kıdemli Uzmanı/Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Öğrenci İşleri Kıdemli Uzmanı/Uzmanı, üniversite veya eğitim kurumlarında öğrenci işleri departmanlarında görev alarak öğrenci yönetimi, danışmanlık ve koordinasyon faaliyetlerini yürüten bir pozisyondur. Bu pozisyon, öğrenci memnuniyetini artırmak, öğrenci başarılarını desteklemek ve eğitim kurumunun öğrenci odaklı hizmet kalitesini yükseltmek için önemli bir rol oynamaktadır.
Genel Nitelikler
- Üniversite veya benzeri bir eğitim kurumundan lisans derecesine sahip olmak
- Öğrenci işleri yönetimi konusunda en az 2 yıl deneyime sahip olmak
- İletişim becerileri yüksek, takım çalışmasına yatkın olmak
- Öğrenci odaklı hizmet anlayışına sahip olmak
- MS Office programlarına hakim olmak
- OİS programını etkin şekilde kullanabilen
- Gizlilik ve veri güvenliği konusunda titiz
- İyi derecede İngilizce bilgisine sahip olmak tercih sebebidir
İş Tanımı
- Öğrenci kayıt süreçlerini yönetmek ve koordine etmek
- Öğrenci danışmanlığı yapmak ve öğrenci memnuniyetini artırmak için çalışmalar yürütmek
- Öğrenci başarılarını takip etmek ve desteklemek
- Öğrenci işleri departmanı ile diğer birimler arasında iletişimi sağlamak
- Öğrenci işleri politika ve prosedürlerini geliştirmek ve uygulamak
- Öğrenci veri tabanlarını güncel tutmak ve raporlama faaliyetlerini yürütmek
Fakülte/Enstitü Sekreteri
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Üniversitemizin Beykoz Kavacık’ta bulunan yerleşkesinde görev yapmak üzere, aşağıdaki yetkinliklere sahip Fakülte/Enstitü Sekreteri arayışımız bulunmaktadır.
- Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun,
- Fakülte Sekreterliği tecrübesi olan,
- EBYS’yi (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) iyi derecede kullanabilen,
- 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile ilgili diğer yönetmelik ve mevzuatlara hakim,
- Resmi yazışma kurallarına hakim,
- MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- Problem çözme, planlama-organizasyon yetkinliklerine sahip,
- İş konusunda sürekli gelişime açık,
- İletişim yeteneği kuvvetli ve insan ilişkilerinde başarılı,
- Takım çalışmalarına uyum sağlayabilen ve ekip anlayışı olan,
- İç ve Dış paydaşların memnuniyeti odaklı bakış açısına sahip,
- Tercihen İngilizce bilen.
İşin Tanımı
- 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile ilgili diğer yönetmelik ve mevzuatlar kapsamında öğrenci işlemleri, eğitim-öğretim süreçleri ve akademik personel iş süreçlerini etkin bir şekilde yürütmek,
- Öğrenci ve öğretim elemanları arasındaki iletişimi sağlamak,
- İlgili mevzuat kapsamında sorumluluk alanına giren tüm konularda diğer birimlerle süreçleri takip etmek,
- Pozisyonun gerektirdiği tüm idari süreçleri yürütmek,
- Öğrenci talepleri ve iş süreçlerinin ilgili mevzuat ve diğer yönetmelikler kapsamında yürütülmesini sağlamak, gereken koordinasyonu sağlamak ve uyum içinde çalışmak.
Beykoz Üniversitesi Başvuru Dilekçesi
Akademik Personel Açık Pozisyonları ilan.gov.tr üzerinden yayınlanmaktadır.
Bu içerik 13/06/2025 tarihinde güncellenmiştir.