http://ois.beykoz.edu.tr adresinden veya www.beykoz.edu.tr anasayfasında “Öğrencilerimiz” menüsünde yer alan “OIS” yazısına tıklayarak ulaşabileceğiniz Beykoz Üniversitesi Öğrenci İşleri Sistemi üzerinden; notlarınızı görebilir, ders kayıt işlemlerinizi yapabilir, staj işlemlerinizi başlatabilir, devam-devamsızlık durumunuzu takip edebilir, belge talebinde bulunabilir, duyuru vb. bilgilere ulaşabilirsiniz.
Kesin kayıt işlemini tamamlayan tüm öğrencilerimize OIS kullanıcı adı ve parolası SMS ile iletilecektir.
Öğrenci İşleri Sistemine (OİS) giriş yaptığınızda sol menüde yer alan “Kesin Kayıt Belgesi”den öğrenci numaranızı öğrenebilirsiniz.
Öğrenci kimlik kartları kayıt dönemi boyunca (22-26 Ağustos 2022) Kavacık Yerleşkesi kayıt masalarından, bu tarihler dışında kayıtlı olduğunuz fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulu sekreterliklerinden alınabilecektir.
Öğrenci belgesi taleplerinizi Öğrenci İşleri Sisteminin (http://ois.beykoz.edu.tr) sol menüsünde yer alan “Online Belge Talep” ekranından yapabilirsiniz. Öğrenci belgeleri elektronik olarak imzalandığı için ıslak imzaya gerek yoktur.
Kayıt olan her öğrencimize kayıt esnasında @ogrenci.beykoz.edu.tr uzantılı bir e-posta hesabı açılmaktadır. E-posta hesabınıza; https://mail.google.com/ üzerinden adsoyad@ogrenci.beykoz.edu.tr adresi ve OİS parolanızla giriş yapabilirsiniz.
Duyurular;
aracılığı ile yapılmaktadır.
Zorunlu veya isteğe bağlı hazırlık sınıfında okuyacak öğrencilerin Yabancı Diller Yüksekokulu tarafından uygulanacak olan İngilizce Seviye Belirleme ve Yeterlik Sınavı bilgilerine https://www.beykoz.edu.tr/icerik/4158-2022-2023-akademik-yili-ingilizce-seviye-belirleme-ve-ingilizce-yeterlilik-sinavlari-hakkinda linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Akademik takvim; öğrencilerin öğretim programlarına kabul ve kayıt işlemleri, eğitim-öğretim, sınavlar vb. faaliyetlere ilişkin süreleri kapsar ve bir önceki eğitim–öğretim yılı içerisinde Senato tarafından belirlenir ve ilan edilir. Zorunlu durumlarda senato akademik takvimde değişiklik yapabilir. 2022-2023 yılı akademik takvime https://www.beykoz.edu.tr/icerik/107-akademik-takvim adresinden ulaşabilirsiniz.
2022-2023 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılı dersleri 26 Eylül 2022 tarihinde başlayacaktır. Akademik takvime https://www.beykoz.edu.tr/icerik/107-akademik-takvim adresinden ulaşabilirsiniz.
Beykoz Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi/Ders Kataloğuna https://akts.beykoz.edu.tr/bilgipaketi/eobsakts/ adresinden eğitim-öğretim programınızı seçerek ulaşabilirsiniz.
Akademik danışman, öğrencinin eğitimi boyunca başarı durumunu, gelişimini izleyen ve ilgili öğretim programı çerçevesinde öğrencinin alması gereken zorunlu ve seçmeli derslerle ilgili olarak öğrenciye önerilerde bulunan ve yönlendiren öğretim elemanıdır.
1. sınıf öğrencilerimizin ders kayıtları sadece ilk yarıyıl (Güz yarıyılı) için Öğrenci İşleri Müdürlüğü tarafından otomatik yapılır. Diğer yarıyıl/yıllarda öğrenciler tarafından Öğrenci İşleri Sistemi (OİS) üzerinden öğrencilerin derslerini seçmesi ve akademik danışmanlarına onaylatması ile yapılmaktadır.
Daha önce başka bir yükseköğretim kurumuna devam ederek almış oldukları derslerden başarılı olan öğrenciler, yeni kabul edildikleri programda yer alan eşdeğer derslerden https://www.beykoz.edu.tr/icerik/93-ogrenci-isleri-formlar adresinde yer alan “Ders Muafiyeti Başvuru Dilekçesi“ ni doldurup, formda yer alan ek belgeler ile birlikte 9 Eylül 2022 Cuma tarihine kadar kayıt olduğu fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulu sekreterliklerine ileterek ilgili yönetim kurulu kararıyla muaf tutulabilirler.
Üniversitemizin Türkçe programlarında yer alan İngilizce I,II dersleri ile İngilizce programlarında yer alan Advanced English dersleri için muafiyet sınavı yapılmaktadır. 14 Eylül 2022 Çarşamba günü yapılacak olan muafiyet sınavına başvurular Öğrenci İşleri Sistemi (http://ois.beykoz.edu.tr) üzerinden 5 -12 Eylül 2022 tarihleri arasında yapılabilecektir.
Akademik takvimde belirtilen tarihlerde https://www.beykoz.edu.tr/icerik/93-ogrenci-isleri-formlar adresinde yer alan “Kayıt Dondurma Başvuru Dilekçesi” ni doldurup kayıt olduğu fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulu sekreterliklerine ileterek ilgili yönetim kurulu ve üniversite yönetim kurulu kararıyla kayıtlarını dondurabilirler.
Askerlik işlemleri Üniversitemiz tarafından otomatik olarak yapılmaktadır. Askerlik işlemleri ile ilgili sorun yaşayan öğrencilerimiz Öğrenci işleri Sisteminin (http://ois.beykoz.edu.tr) sol menüsünde yer alan “Online Belge Talep” ekranından EK C2 belgesi talep edebilirler.
Uzaktan eğitim ile ilgili tüm bilgilere https://www.beykoz.edu.tr/icerik/52-uzaktan-egitim linkinden ulaşabilirsiniz.
Üniversitemiz yönerge ve yönetmelikleri web sitemizde ana sayfada Akademik başlığı altında yer almaktadır. Yönetmelik ve yönergelerden öğrenim süreleri, ders kayıtları, sınavlar, notlandırma sistemi, devam, yatay geçiş, çift anadal, yan dal, burslar, mezuniyet vb. daha birçok konu hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Beykoz Üniversitesi Yönetmelikleri için tıklayınız.
Bu içerik 25/08/2022 tarihinde güncellenmiştir.
Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.